2013年4月20日 星期六

環島遊 - 總結篇


環島遊 - 總結篇


單車環島遊是一件不容易完成的事, 當中會有不同的事而影響你, 而令你喜惱哀樂, 絶望, 期望, 失望
你如果找不到去環島遊的目的, 找不到去環島遊的理由, 別去吧!!!

環島過程是辛苦的, 但辛苦過後總令人懷念. 台灣踩單車比香港好, 一路上都有補給, 唔會有警察冇啦啦咁捉你!

環島過程中, 建議把你放下自己, 做一些平常少做的東西或唔想做的東西, 這樣, 你可能會發現不一樣的自己!

很多人說一個人環島遊是需要很大的勇氣, 需要準備很多事情, 沒有那麼多時間去計劃
但你想想, 你晚上在休息看電視時, 其實我在計劃中, 別說你沒有時間, 只是時間安排的問題…. 你還在想嗎? 我已做完了!

請找緊每一個的機會, 機會不是只留給有準備的人, 而是留給懂得決斷決定實錢的人!

就像廣告的說法: “不做的, 沒怎樣; 做了, 很不一樣!”

總結今次的台灣環島遊:
金錢:HKD 13000 (包括所有費用, 機票, 保險, 買單車)
總騎單車距離: 1209.7公里 (包括火車)
騎單車日數: 16
一天騎單車最長距離: 97.7 公里 (墾丁至大武)
一天騎單車最短距離: 17.8 公里 (九份至基隆)
行車最高速度: 57km/h (三義鄉至后里區, 1號線)
行車爬升最高點: 497 (墾丁至大武, 屏東縣)
路程中爆軚次數: 0
路程抄車次數: 0
請放上Google drive, 就可以用Google map 開啟






22 則留言:

  1. hi,你好,我係一個17歲嘅中學生.我好羨慕你嘅旅途,我亦打算在這個暑假隻身前往台灣單車環島遊,但而家心入面有十萬個問題,可以勞煩你同我傾下嗎? yanc1213@gmail.com (當然更希望跟你面談).最後,你個單車環島遊真係好完美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!
      你可以在這裡問, 我會盡力回答你!

      刪除
  2. 師兄你好~我都係HAT060既朋友,睇到你個BLOG,我都好有衝動想挑戰環島,覺得人生總要試試。
    不過有D問題想問...
    1. D 旅館你係預先係香港諗定先,定係去到每個地方再搵?
    2. 衣物衫褲你會點搞?如自己洗應該一晚唔乾吧?
    3. 自己一個去有自己既樂趣,但如中途大小便冇人幫手睇車你會點做?
    4. 你開頭寄倉個𥿄箱....係中途唔見左...但最後又出返黎,你放左係邊?
    問住咁多先><

    回覆刪除
  3. 1) 除了墾丁及恆春預先book 定(春吶), 其他全部Walk-in. 前一晚在旅店用Apps Search 資料
    2) 哈哈, 用風扇吹一晚或掛在 d 出風位, 一晚就乾
    3) 我通常都係中午飯先去, 單車放係D 食店門口, 來去衝衝!
    4) 我放左係單車店 租車X

    回覆刪除
  4. hello ching, 可否分享咁多日行程既gps路線?我想計劃十二月去環台,謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 很棒的單車遊記, 令人立即想去呢 !

      刪除
  5. 很棒的單車遊記, 令人立即想去呢 !

    回覆刪除
  6. Hi 你好, 了解你這次環島是自帶單車的, 而租車瘋協助你作事前的單車檢查並寄存紙箱, 請問你是否在環島前以和他們聯絡作出安排和是否有收費的?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有事前查詢價格,
      當時想, 如他沒有這項服務, 我就在旁邊的其他單車店問一問

      刪除
  7. 謝謝你的回覆.
    其實是否有收費的? 個人覺得合理收費也應份的, 畢竟對方是作生意.
    明年有機會作環台, 希望有多些資料.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時向他買了2 條內軚, 水架.
      問他有沒有包車服務

      刪除
  8. 明白了, 謝謝你的回覆. 約有另外問題, 可能要再麻煩你, 先謝謝

    回覆刪除
  9. 請問什麼是包車服務? Thx

    回覆刪除
  10. 你好呀.kolnek
    我係香港理工大學酒店及旅遊管理學院的學士生,現正進行一項研究,調查香港人參與單車旅遊的動機。
    您所提供的有關資料對此項研究有莫大幫助,本人由衷地感謝您的參與支持!
    調查所收集的各項資料只用於學術研究用途,並作機密處理。

    呢個關係到我份畢業論文,所以只需要花少少時間就可以幫我到一大個忙!
    萬分感激!
    請CLICK 入以下網址:
    https://docs.google.com/forms/d/1Gc5iGuNs6yJLlGUoPLBimzCYBNelDXJMbUk-8Tb1_gU/viewform

    thz>_<

    回覆刪除
  11. 6千(所有費用, 機票, 保險,食,住)17日夠唔夠?
    我去到台灣踩到邊即日搵地方住可唔可行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1) 機票約 $2500, 保險約 $250.... 三千幾一定唔夠用17日

      2) 當然可以即日揾地方住, 除非你對住十分有要求!

      刪除
  12. 你好 我想問下你環島遊一d問題 方便whatsapp傾嗎?61411810

    回覆刪除
  13. Kolnek!!
    你好呀!你有行程表嗎?
    可以share你個行程比我參考下嗎?
    因為我第一次自己去旅行,打算22/7出發台灣單車環島遊,好多野唔識,
    如果你可以share個行程表比我,對我好大幫助。十分感謝!!

    cheungmanchoi2003@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  14. 請問用20天環島會不會長了點?

    回覆刪除

Music